Yeni Bir Başlangıç

28 Haziran 2011 Salı - Gönderen Sevme Sanatı zaman: 12:57
Yeni bir başlangıç yapmak bazı insanlar için çok kolay ve çekici olsa da benim için genelde hep zordur. Ben zaten yeni bir ortama girmeyi ve yeni insanlarla tanışmayı da pek sevmem. Aslında sevmemek değilde çocukken bana (zorunlu) öğretilmiş çekingenliğin bir sonucu bu. Şimdi çok nadir yaşadığım bir heyecan ile bu blogda bir başlangıç yapıyorum. Güzel olacak biliyorum (ya da en azından öyle umut ediyorum)


"Sevmek benim mutluluğumdur. Hem bilir misiniz siz, ben sevgiyle yaşıyorum sevgiyi söküp çıkarırsanız nefesimden inanın ki ölürüm. Farkında değilsiniz siz; ben, Allah’ın insanları aşkıyla yarattığını gördüm ve o aşkla sevdim sizleri sevgi olmasaydı ben olmazdım. Bu geniş kürede sevginin erişemediği bir yer bulamadım. Hangi bakışlar, hangi umutlar vardır ki; bu uçuş çizgisini aşabilsin!"*

fotoğraf